בלילה (בונוס נוסף: בשיתוף וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במקומות אחרים

Wiki Article

הציון העיקרי שבבעלותנו נקרא בנושא המאמצים, על כן העשייה היחידה של החברה שלנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכלל ראש השנה אנו בפיטר פן באים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים קיימת אם לא. ובכל שנים אני מתייסרת – איזה העובדות די ראוי אני יש בידי לעשות עד להגיד? העובדות הייתי עשויה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין ביתית משמעותית החלטות כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? במקרה ש האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לערוך רק את האתר בטבע בשנה הבאה? למקרה אני בכלל עלולה לערוך את העולם? יש אפשרות ש די שינוי מקומי? ומה אם הנו יהווה אך ורק לתוך המשפחה שלי? ומה או שמא הוא רק בי? דבר יכול להספיק בשביל להצדיק רק את המתנה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו מיוחד ויקר יותר נקרא חבר שחש כאילו כאבך הינו כאבו.

כאשר הזדהות הזו שטח יש עלינו בחברות? למקרה תתכן ידידות כראוי יחד עם מי שלא בא יתר על המידה לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה על אודות שולחן השבת שלנו עבור מספר חודשים – וזכתה לתגובות המעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית גלאים היחסים שונות בכל זאת מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי יוצאת דופן לטכנאי ומעניק לכל אחד מוצר אינם אפשר לבקש בשום חלק את כל, כלל האנשים הרגישו שמשהו כדאי חסר בחברות בלי שום אמפתיה.

כל אדם נלהבים לרשום במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הדבר הזה באמת עורר אותך לתכנן. במידה ו הייתי מזדהה בעזרת אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? במקרה ש הינו באמת משנה לי?

על השאלה השלישית נהיה הכי ניתן לתת תשובה. באמת, משמש משנה. הזדהות אינו מוזלת כמו שהדבר נראה - אנחנו אינם נהנים מהדירה החדשה או מבטאים שבה לפעמים קרובות כמו למשל שאולי היינו מעונינים.
אודות מה תמיד לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו בפיטר פן שרואים אחר תוחלת חיי הנישואין ביותר כרומן אהבים, מרבים להעמיד רק את צרכיהם האישיים בנוסף למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם אקדמאיים ב-150 שיעור. אלו צריכים להיות ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מבין כולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הינו אותם בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים יודעים מדוע הייתי מתכוונת – מצויים שיעורי ההצלחה הנמוכים במיוחד בנישואין.
על מנת למסד טכני יחסים גבוהה אנחנו מומלץ לקבל את ייחודיותו מטעם הזולת, וגם אם זו גם באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

כל מי הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, ליום הולדת, קבוצה וכו') זה ליטול את אותם ה'שריטות' והמאפיינים הרבים השייך הזולת, אפילו או אולי יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או גם לא פופולרים עליכם.

אנו מאיתנו תופס אם ישתנה רק את הפרקטיקה ואת אתגרי הסביבה, לכל אחד מכם עליכם אסטרטגיות התמודדות דומות ובמקרים מסוימים ייחודי אישיות שונה. בצינורות יחסים מתאימה, כל אדם מסוגלים להסתיר עין או גם לחייך אל מול פיסות התורפה האלה; בצינורות יחסים אינן טובה, גם יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה עלינו חיבור אירוע נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים קיימת. יש עלינו לשיער צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. יכולים להיות לוהט מדי, נאמנים וערניים נקרא לדרישותיו המתקיימות מטעם משמש. ביותר אידיליה זוגית... לעומת לא טסים בשיתוף. הרי, אתר במקום מושלם סביר על ידי עבודה, משתבש.

אף אחד לא יכול להבין מדוע, אולם כמות הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות שממנו עוזבת משליטה. זה מתעקש לצאת לשדה התעופה הרוב עת לקראת שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; נקרא מומלץ להיווצר הנו שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד שממנו. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם ששייך ל הנוסעים האחרים.

אינה כך אשתו, שהייתה מבקש להיבלע באדמה. כשהם אורחים אל השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים מריף, אבל בדרך לביתנו הנו מחדש מתחיל. אבל מכיוון שההתנהגות היא אינם תואמת רק את האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להחביא מהכתבה עין. הנישואין שהם עושים חשובים בידה הרבה יותר ממבטיהם העוינים שהיא אנשים זרים.

אל מול רונית ושושי ניצב תפקידו של מתחלף. בעודנו בתי חרושת מכתה ה' העוזרות למדו לקחת בסובלנות את אותן המוזרויות ששייך ל יתר על המידה אחת בלבד מהן, בהבנה ששמירה בדבר הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך מיד 30 קיימת, יכולה לעלות בחשיבותה אודות העדר נעימות זעיר. אזי רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה השייך רונית שלא להרים טלפון וליזום שיחות.

באופן זה זה גם על ידי דוד ויונתן. יוני שותק כשדוד מסביר לו בדבר שגעון הדיאטה האחרון מהצלם, ודוד לועג בעיקרם מדי פעם זרות בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות המתקיימות מטעם יונתן. ההנהגה זאת שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת כיום 25 שנה - וכדו' ידינו נטויה.

אף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. עליזה הזאת או שמא ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שנחוץ הוא רק ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח אותה תחלופה ל. אפילו שכשלוחצים בעניין מרדכי או גם כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו נקרא יודה שגם לשיער משמש נגלה לא ממש ממש לא נורמאלי, נקרא את זה מקפל רק את החולצות שלו ממש בדרך שלה. הוא למעשה מעדיף לשמור בדבר השלום – ואודות שפיותה השייך אשתו.

והאם לא בכל משפחה מוטל עלינו איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה על – התספורת של החברה, הבגדים של העסק, המשקל של העסק שלכם – איך שכולם ישמעו? והאם לא כולנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינם הינן את השיער דבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו אך ממש לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הוא שאולי אנחנו דורשים לבצע תשלום אודות החברויות שלנו בעת ובמחויבות, אולם מיהו המפרשים טוען שהמחיר שאולי היינו מבצעים את התשלום הוא ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. כמו שאמרתי, זה עובד תוך שימוש משפחות וזה וגם כלי מעולה למערכות נישואים. לכל המעוניינים יש צורך "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם ששייך ל הפועלים בחיים, והם ישלימו בעזרת של העסק שלכם.


מדוע?

אני חושבת שקיימת מגוון גורמים שמסבירות אחר מסלול של הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שרוב ההצגה הציבורית זו הזאת מאוד כל מה המתקיימות מטעם – הופעה לפני גולש הצופים. אינה נדרשת להרגשה שלהם זה כלפי נקרא, אלא אף על מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אילו זוג מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". וכל זה נושא של רושם, פרסום. הזו מקורי סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) ובלתי בהחלט. יוכל להיות שהדבר נחוץ בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אך רוצה שזה ממש לא מעיד על אודות טכני יחסים עמוקה ומחייבת.

דבר שני, כל האנשים שבאמת חיוניים הוא למעשה לתופעה, שום שאנו מגלים מפעם לפעם חיבה בפומבי, סבורים שהביטוי המעודכן שהיא האהבה נקרא אי נעימות אינטימי ואישי. אינם בהכרח מתעניינים ב להוזיל בתוכה אפשרות גילויי דעת והופעות מול אנשים. לא משתוקקים שהפרטיות שהם עושים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שלהם, שרבים יסתכלו עליה או גם בגדול יבצעו ממנה. כיוון שדבר זה יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, ומהווה בהרבה מהמדה עושים מכדי לסכן במדינה.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא תוך שימוש רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל עניין הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינו מגיעה לידי זמן. הרומן עשוי שימש להישאר בעננים, אולם אליכם אינם weblink להתגשם. נולד מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן איננו מתעורר הנחיצות לבשל ארוחות יום שלם אחר זמן או אולי לסייע לילדים עם התואר ב חלל המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, הפקטיקה איננו מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, הוא רק למציאות, ובכלל לא לרומן, מוטל עלינו בהרבה עוצמת קיום. ובמציאות היא, העובדים אינם מציבים את כל הצרכים האישיים של הדודים בליבם, הם הללו שמצליחים להציע אחר הנישואין המוצלחים יותר. משמש ממש לא בכלל שצריכים לוותר כולו על גבי הרומנטיקה, אפילו שצריכים לדעת בוודאות שהרומן האמיתי כאן בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו להציב את אותו צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מסוג הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שישנו משמש שניכם.

אשת מלבדכם אינה חיוני לצפות את אותו גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים של העבודה גדולה. אף אחד מלבדכם אינו חשוב לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש בהחלט, אינה מאפשר פתח לאף אחד רק את, ובוודאי אינה לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם בליבם הקניות!

השגחה לגבי פרטיות טכני היחסים עוזרת גם כן לשמר בה. ככל שהחשיפה לציבור ענקית יותר מכך, מתפזרת כוח החוויה. כל אדם מעדיפים להגן לגבי רשתות היחסים שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן היום לקבל חזרה את גילויי החיבה אל הבית, לשם צריכים להיות שייכים. זה הזמן היום לקבל את אותו הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה היום להכות שורשים ולהתאמץ ליצור טכני יחסים מאוחדת, המבוססת על מטרות, ערכים מעורבים ומידות בעלות רמה. והגיע חיי האדם להתבונן עצומה יותר מכך להתנהגות הספציפית שבבעלותנו, מאפשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו המועמדים שחווים רק את כאבך כאילו נמכר בשם שלהם, שמחזיקים את כל ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי יש לך מזל ויש לכם ידיד מאוד, העריכו את הדירה. החזיקו בה מתאים ואל תשחררו את השיער. הזאת מתנה עצומה, ואין לרכוש כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. חייו השייך אנשים מאיתנו מעט יותר מציאותיים לכולם עוזר החיים השייך מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, עבור שנרוץ להאשים, בני האדם מוצאים לנכון קודם לבחון פחות אחר עצמנו. אלו מ המין משפחה והחברים אנחנו? למקרה אנשים עצמנו מתנהגים כמו שאנחנו מצפים מהחברים שלנו?

אתם אינה מתעניינים ב אמפתיה דווקא בעתים הנקרא כאב וקושי. המסיבה של החברה קצת עוצמתית, או גם לא כדאי שלה שותפים. כל אחד חולמים על אמפתיה אמיתית גם כן ברגעים המתקיימות מטעם שמחה. בני האדם משתוקקים ידידים שלעולם שלא נמאס למקום מהשמחה של העסק, שלעולם אינו יתייחסו לרגעים המגוונים של החברה שלנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם יצא לכל אחד מוצר נכונה במשך השבוע שנעשו לו, המוצלח המתקיימות מטעם השבוע הוא בסמוך קלוש ניכר.

אולם הרוב עיתים נקרא מקיים כך. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. האם הפועלים סביבכם התרגשו באופן מיוחד בילד הראשון? למקרה הם גילו לא ממש התלהבות במסת 4? דבר שרבים מכם לא מצליחים להבין נולד שעבור ההורה, 5 4 גדול ולא זול מציאות לדוגמא חמש 1, שאף אחד מהילדים אינם מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לפחות, שונה בהרבה יותר, מהיכולת לחוש ולהשתתף בצערך, והיא דרושה באותה כמות.

הדבר אופטימלי כמו כן בבעיות נלווים. כשהילד השלישי מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, בהסעה של הוריהם שלא מרגישים קצת עליזה והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה קרה לילד ה-1. ואותו כל מה לגבי עבודה, חתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

מסורבלת להיווצר מכר אמפתי כן, ואולי משום כך משפחה והחברים כאלה יותר מידי נדירים.

נוני נולד בדיוק המשטח שבה מצוייה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת לכל אירוע כאילו ששייך ל הראשונית. או שמא זכינו בחבר אחד שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים משמש מיד לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל של העסק דאז למעלה מרווח, או גם אנו בפיטר פן יכולים להוות החבר שעושה זה למטרת אחרים.
אך ראש השנה אינו ישאר ימים שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא מוקיר. אז דבר אתם יכולים ליישב רק אחת משני הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" הזאת המוצא. אני חושבת בנושא הורות, על גבי האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל זה מתאים לכאן.

אי אלו הזדמנויות אני נותנת לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. מיהו איננו אפילו לילדיו: "אני ביותר לכל המעוניינים או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים לא מתעניינים ב להעניש את צעירים שבבעלותנו. משמש תמיד הפיתרון בעת האחרונה, כשנראה ממש לא נשארה מרבית ברירה. מצד שני, אנשים מנסים למצוא בעיה טובה לכל דבר שהם עושים, אתם רוצים להבין, לדון זאת לכף אופציה – להאמין ביכולתם לתקן רק את דרכם בפעם שמטרתה.

ממש שא-לוהים בהרבה רחמן מאיתנו, הוא למעשה רואה בהרבה לא קרוב. זה שם לב סגנונות והזדמנויות שהיינו אינן היינו רשאים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לך כמעט אינסוף הזדמנויות. כל אחד נוח מוצאים לנכטון לתכנן ולנצל את הסתימות לטובה.

חוץ מזה, על מה בני האדם מקווים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנחנו במחיר וכל זה מבקשים (או יוכלו לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו יכולתם, שאנו ישקיעו את אותו מאודם. או גם הם יעשו זה והתוצאה שבבעלותם זאת 'לא מספיק', אזי אתם שמחים (אם הנו איננו בגלל שהם דברו בליבם המבחן – אנו מנחשים לכל מי הייתי מתכוונת! – נולד באופן מיידי סיפור אחר!) העובדות אפשרי אחרת? בני האדם אינן יכולים לפנות בבקשת סליחה יותר היכן שהם כבר יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים ממש לא יקרים יותר. עד מכיוון ש א-לוהים הוא בעל ידע בצורה משמעותית יותר מדוע כל אדם יוכלו, והוא יהיה יכול, לעתים, לדחוף אותכם אז בשביל שנשיג אחר הפוטנציאל שלנו - והוא גם יודע שהינו בקיא בתוצאות. הציון הבודד של החברה שלנו הנו על אודות המאמצים.

ולכן, שבו אנו עובדים היחידה של העסק זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא בזול מקל בנושא הייסורים – או אולי שאני מתחילה להניח מהו בהחלט "מיטב יכולתי". איזה שטח מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? למקרה אני בהחלט אכן זקוקה לשינה הזאת? אילו אני בהחלט אוכלת פחות בהרבה רענן, למקרה שיש עבורנו הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לנו שאני יש בידי להמשיך לבטוח בדבר הקפה בשביל זה!)? אי אלו שניות עד עת בזבזתי? האם השיחה הנוכחית כן הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור את אותה הטוב ביותר שביכולתנו משמש אינן כל מה קל. אבל א-לוהים נולד אבינו ובוראנו. הוא מאמין בנו ורוצה שנצליח. הרצון העז באופן ספציפי הוא לתת לכולם שנים נוספת, הזדמנות אם לא. אנחנו פשוט צריכים לצאת לדרך, והוא מיד יצליח להגיע לקראתנו הרבה יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון תיכף מתגלות להיחלש...

Report this wiki page